Oğlum 4 yaşında her ay fiks şekilde usutuyor. 105 cm 17 kilo. Yemek yemiyor zaten aşırı seçici yediremiorum yediği de menemen tarhana başka bişey yok . Süt kefir tüketiyor her ay sürekli hasta oluyor uykusundan uyanıp kusmaya başlıyor ishal oluyor bu kadar sık hastalanması artık bizi midesinde bı sıkıntı mı var demeye getiriyor . Bebekkende çok kusardi ama her 2 3 ay da bir hasta oluyor yemek seçtiği için olabilir evet ama uykudan uyanıp fışkırarak kusması normal değil bence fikirlerinizi bekliyorum doktora sabah gidicem