Kızlar merhaba bebeğim 29 günlük. Sarılığı yüzünden hala geçmedi çok huzursuz ve doğduğundan beri 200 gr anca aldı. Bugün idrar yolu şüphesiyle hastaneye gittik kan tahlilimiz temiz çıktı ama hala idrar veremedik vericez inşaallh torbayla bekliyoruz 😂 Bebeğimi emziriyorum gece 1 öğün mama veriyorum sadece. Aranızda idrar yolu sıkıntısı yaşayıp ilaçlardan sonra bebeği kilo almaya başlayan anneler var mı ? Çok huzursuzum bebeğime yetemiyormuş ona bakamıyormuş hissi içimde sürekli kendimi evladıma çok mahcup hissediyorum