Kızlar bebeğim çok güleç bebekdi sürekli gülerdi işte kahkaha atardı falan hep mutluydu iki gündür gülmüyo sürekli dudak büzerek agliyo hiç dudak buzup ağlamamisti ne yaptıysam mutlu edemedim sebebi sizce ne olabilir biyeri agriyodur diye calpol falan verdim aynı