Edaisk 4 tane disi ard arda patlatti aylar önce aylardir baska dis yok. Eli surekli agzinda salya desen selale. Ama yok tik yok. Boyle olan var miydi aranizda? Yoksa doktor yolcusuyum yani.
Mervew Edaisk biz 11 ayda çıktı dişleri 16. Ayda çıktı iki tane daha şuan 6 dişi var. Doktor çıkar zamanla hiç olmasa sorun bir tane bile çıktıysa devamı gelir dedi.
Abcde12 Edaisk 7 aylık 2 diş çıkardı.şuanda 14 aylığız daha tık yok doktor 18 aya kadar normal dedi bizde sabırla bekliyoruz😄
Mervew Edaisk biz b vitamini kullandık. ( Kanda baktı düşüktü) bir de d vitamini 400 luktu ocean 600 yaptı hemen ardından geldi iki diş siz de yakında kan testi yaptırmadiysaniz bir baktırın.