Sevdasm cesaret edip çıkmalısınız yoksa ne siz nede bebeğiniz alışamaz bir ağlar iki ağlar 3.de susar insaAllah….benim bebeğimde huysuz,meme reddi var doğduğundsn beri vs ama ben İstanbul’a ailemin yanına gittim uçakla ve her gün dışarı çıktım bebek arabasıyla ablamlar falan hep iyi cesaret diyordu ama napim ağlıyor diye kendimi eve kapatamam ki,bir ağlıyordu bı susuyordu öyle öyle geçiyordu gezmelerimiz yani bence sizde çıkmalısınız 🌸