4 aylık bebeğime elimde olmayan sebeplerle doğru ortamı sağlayamadığım için öğlen 11den beri toplamda 2 kez 15er dakika uyudu gün içinde. 18:00de uyudu, 20:00 gibi emdi, hâlâ uyuyor, sizce ne yapmalıyım? Uyandırıp biraz uyanık tutup uyutmalı mıyım, yoksa kendi haline mi bırakayım?