idemshn Ooğluşum bu hafta sünnet olacak uyutacaklarmış, siz neler yaşadınız uyutularak mı oldular ve sonrası çok mu zor oldu önerileriniz neler çok korkuyorum:(
Omeraslan idemshn 9 aylık gibi oldu. Uyutarak olmadı. Biraz yatırıp tutunca ağladı. İlk gün dahi ağrısı olmadı. Ağlamadı hiç
Fatma69 idemshn ben de 10 aylıkken yaptırmıstım 2 güne bişeyi kalmadı eski usulle yaptı doktor ,o bölgeye igne yapıldı
Ececan2006 idemshn biz 8 aylik kendi uykusunda yaptirdik uyanmadi cok sukur , uyandiginda da hic birseyin farkinda olmadan uyandi ve hic bir zorluk yasamadik cok sukur
idemshn Omeraslan nasıl durdu ki çok ağlamadı mı 15 20 dk hareket etmeden durmaz bizimki ve çok ağlar. Ay ama ne güzel inşalllah bizim de sonrası öyle olur