Kızlar bebeğim 7 aylık az bir mesafeden yüz üstü düştü emeklerken kafasını falan çarpmadı burnunun üstüne düştü ağladı biraz burnu kanadı çok az burnu darbe aldığı için kanadı diye düşünüyorum bir kaç saat uyutmayacağım şuan keyfi yerinde yine de götüreyim mi doktora