@Nika her bebek farklıdır benim oğlum da rahatlamıştı uykuyu daha uzun uyur özellikle gece uyuması yani acıkmadan uyuması 3-4 saati bulabiliyor rahatlıyorsun yani arkadaşların bahsettiği sanırım ataklar , büyüme atakları oluyor bi süre sonra oda geçiyo sevinçle mutlulukla büyüyorlar işte 😍😇