Off aynıyız kafayı yicem bende 20 aylık oğlum herşeye ağlıyor post açmayı düşünüyordum sizin postu gördüm. Maalesef bende bağırdım bugün artık dayanamadım sürekli ağlar mı bir insan hiç susmadan kulaklarım zonkluyor asla susmuyor bi de vurmalara başladı elinde ki oyuncağıyla şak şak herkese vuruyor. Yanına uzanmıştım kitap okuyordum suratıma oyuncağıyla nasıl vurdu hayatımda kimseden böyle dayak yemedim evde sesimizi bile yükseltmedik şiddet asla yok bu çocuk nasıl böyle oldu delircem:(( bu aya kadar asla böyle değildi 20. Ay beni mahvetti!