Aylininizz Sütüm azaldı yetmiyor hangi mama kullanabilirim aptamili almıyor ne yapabilirm hangi mama iyidir
Kumsalada-fettahtoprak Aylininizz bizde 3 aylıkken mamaya başladık Bebelac verdim bir iki kutu içti ama aşırı gaz sancı yapmıştı şuan ama ama optipro veriyorum severek içiyor .
DenizFerhat Aylininizz bizde 10 günlükken başladık mamaya yüksek sariliktan dolayı mecburen şimdi 4 ayligiz hem mama hem anne sütü alıyor . Ben çok araştırdım mama konusunu e bebek te olan Similac i tavsiye ederim içerisinde palm yağı olmayan tek mama diye biliyorum ve şekersiz olduğu için anne sütünü de bırakmadı bebeğim
munevveraydiner Aylininizz aptamili neden almadı acaba diş filan olmasın sulukla deneyin aptamili bazen biberon istemiyorlar.
Guldas Aslında aptamil en iyi mama, diş çıkarıyor olabilir. Mamaya az pekmez ekleyip verin. Tatlanınca içer.
sbldmr123 Aptamil aslında anne sütüne en yakın mama acaba tokken mi verdiniz neden almasın ki? Yeni başladığınız için alışmaya çalışıyor muhtemelen.