Melekalmyyy Merhaba hanımlar çok uçuk bi fiyatta olmayan ama doğru sonuç veren temassız ateşölçer önerir misiniz ?
Sedoa_ Melekalmyyy wee kullanıyorım ortam ısısı da ölçüyor gittiğim yerde kullanıyorum kolaylık sağlıyor
monami_ Melekalmyyy doktorumuz kesinlikle önermiyor Biz zaten bunu örnekleri ile yaşadık kol altından ölçtüğümle temassız ölçer arasında bir derece fark vardı temasız ölçüde güvensem belki de sonuç kötü olacaktı
Polannem Nexus marka kullanıyorum. Alından ölçüm,kulaktan ölçüm ve ortam ısısı ölçme seçeneği de var. Memnunum ama 290 a almıştım 450 ye çıkmış fiyatı
BaharPiraye8124 Polannem Ben de bu marka kullanıyorum,doğru ölçüyor memnunum tavsiye ederim.SAdece böyle aletleride pilini kullanmadiginiz zaman içinde bırakmayın uzun süre yani her kullanım da çıkarıp geri takın demiyorum uzun zaman kullanmadiginizda çıkarın
Polannem Melekalmyyy doğru ölçüm yaptığını düşünüyorum. Odada termometre de var. Ateş ölçerle oda ısısını ölçtüğümde aynı sonucu veriyor. Bi sıkıntı yaşamadık şimdiye kadar
Polannem BaharPiraye8124 kesinlikle öyle. Aşı sonrası büyük yardımcım oldu. Öncesinde chicco marka vardı hiç memnun kalmamıştım. Pilleri de dediğiniz gibi uzun süne kullanmadığım zaman çıkarıyorum
Melekalmyyy monami_ ilk cocugumda bende arastirdiktan sonra güvenemeyip temassız almadım ama koltuk altı ateş ölçeri de pratik olmuyor çocuk hastayken asla müsaade etmiyordu ikinci çocuktan sonra alayım dedim pratik oldukları için