Aaddaa Bebeğim 8 ay 25 günlük 3 gündür mama içmek istemiyor günde 4 öğün ek gıda alıyor rüya öğünü ve sabah ilk uyandığından mama veriyorum ama yemiyor mamayı degistirdim yine yemiyor yaşayan var mı bu durumu
ikizannesi000 Aaddaa diş döneminden olabilir dönem dönem iştahsızlık oluyor geciyor snra normalde yiyorsa yine yer üstelemedim sevdiği şeyler teklif edin mesla
Merve_29_41 Benım bebegımde 5 gun sonra 8 aylık normalde mamasına bayılır şu aralar yemek istemiyor mamayı hüç istemiyor süreklli ek gıda da yedirmeye calısıyorum doktor sıcaklar etki istahsızlık yapabiliyor dedi