aysuuyenihayat Ben ilk doğduktan 20 güne kadar gece emzirdim. Sonra baktım ki gece uyanmiyor sadece tuvaletini yaparsa değiştirmek için kalkıyorum. Saatimi ayarladım her akşam. 10 da uyuması lazımdı kafamda öyle kurdum kendimi inandirdim. 9a kadar emzirdim gazını çıkarttım pışpışladim salladım uyuyana kadar direndim ve uyuttum. Gece uyanmak istemiyorsa satılık riski yoksa ellemedim ne zaman uyanırsa o zaman aldım yanıma emzirdim tekrar uyuyordu uykuluyken emince çünkü. Sabah 6da ayaktaydik tabi. 1 aydan sonra saatimizi 9a çektik o daha rahat oldu benim için keşke ilk başta yapsaydım dedim. Ama tecrubesizdim. Saat akşam 19:00 banyosu yapılır 8e kadar bakımları emmesi ve gaz çıkartmasi yapılır. 8de en geç 8bucukta akşam yatağına koyarım TV yada telefon çok aşırı yüksek sesle YouTube dan bebeklere iyi gelen sesler yazıp ilk çıkan 2 saatlik hışırtıyı dinlettim. 😅😅 Ama ses o kadar yuksekle başladık ki yan yana konuşamadık duymazdik birbirimizi. O seste sallaya sallaya hemen uyurdu. Şimdi 2 aylık olduk ve o sesi duyar duymaz esniyor ve ben pışpışladıkca uyuyor sabaha kadar da uyanmiyor 😇 gündüz olayı da uyandıktan bir saat sonra zaten esnemeye başlıyor esnedigi anda o sesle yatağında yada memede uyutuyorum 1 2 saat uyusa kâfi. Öğlen de uykusu geldikçe uyutuyorum. Onun dışında ana kucaginda vakit geçiriyor. Biraz uzun oldu ve detaylı sacmalayarak anlatmış olabilirim şimdiden kusura bakmayın ve sormak istediğinizi sorabilirsiniz 😇