Yavrum_veben2 Kızlar çok soğuk su içtim ondan oldu birazda alerjiden kaynaklı ..boğazlarım şiş biraz ve deli gibi kaşınıyor Nefesimde daralıyor konuşamıyorum öksürük fena alerjik astım vardı zaten ve emziren anneyim napıcam ben ☹️çok zor durumdayım