Merhabalar, bebeğim 4 aya yeni geçti. Doktorumuz muzu ezip az az vere bilirsin ve ya cocuk için 4 ay yazılan püreler varmış ondan vermeye başlaya bilirsin dedi. Emin değilim, yakınlarım daha çok erken dedi. Minimum 5 ayı beklemem gerekirmiş. Düzü başka bir doktora da gitmeyi düşünüyorum ama doktor tavsiyesiyle aynı şekilde 4 aylık bebeği olan bir arkadaşım muz felan vermeye başlamış. Sorun yaşamadığını dedi. Siz ne zaman başladınız? 4 ay çok mu erken yoksa hafif meyve ve ya sebze haşlamalarından çok az yedirmeli miyim tat için. Bu arada bebeğim artık süt içmiyor. Mama , çay ve su veriyorum.