Sevidmn anlatamamışımdır belki tekrar anlatayım neyi anlamadığını sütüm çok fazla değil hani kimi insanın çok olur sağar falan benim ucu ucuna yetiyor diyeyim prolaktin hormonu süt yapıyor ve yumurtlamayı bastırıyor ya acaba sütüm çok olmadığı için mi regl oldum onu merak ediyorum