1Umut özel birşey yapmadım, hamilelikte 12 kilo aldım.65 le hamile kalıp 77 le doğuma gittim.Eve döndüğümde zaten 70kg günlük mutlaka 2 litreden fazla su içiyorum (süt olsun diye) zaten önceden de suyu içerdim yani.Abur cubur yemiyorum,cips falan, hazır meyve suları,asitli içecek içmem.Dediğim gibi yemekte yiyorum yani, gün geliyor 3-4 defa yiyorum.Atıştırmalık olarak badem yiyorum,hem tok tutuyor,hemde süte faydalı.
Bol yeşillik yiyin,su için, günlük yürüyüş yapın.
Bide genetik faktörler var tabi.