Benimkiler arası 3.5 yaş 4 ay. Maşallah çok güzel anlaşıyorlar. Hiç zorlanmadım.Birbirine yoldaş oldular.Arada bir oyuncak kavgası oluyor ona da karışmıyorum.Aralarında hallediyorlar.Bizde küçük, büyüğü kıskanıyor.😄 Abisini sarılıp, öpmeme izin vermiyor.Koşarak gelip üstümüze çıkıyor.Şimdi biri 4.5 yaş. Diğeri 17 aylık. Eşim de yardımcı oluyor. Hem ev işleri, yemek. Hem çocuk bakım konusunda.İyi ki olmuş.