Bebeğim 6 haftalık 3. Haftada kolik ortaya çıktı Gece 9.30 dan sabaha kadar uyumama huysuzluk vardı ama gündüz uyuyordu 40 çıktıktan sonra iki gündür gündüz hiçbir şekilde uyumuyor ağlıyor gece olmasina razıydım en azından gündüz uyuyordu işlerimi hallediyordum şimdi gündüz vakti koligi başlıyor kolik vakti değişir mi düzelir mi neden böyle oldu