Sedabilen Bebeğim 3,4 aydır hep bizimle uyuyor meme emiyor geceleri uyanıp tekrar uyuyor alıştı ama ben mahvoldum bu durumda uyuyamıyorum bile 7 aylık bebeğim bu arada gündüz bile emerek uyuyor yatağında yatmıyor 😢😢😓
gkbyza Sedabilen ben de 7 aylıkken ayırdım. 2-3 gün zorlanırsın sonra alışır bence. Ben ilk zamanlar salonda yattım hemen kapının yanındaki koltukta. Dipdibe zaten kızımın odasıyla. Şunu tavsiye ederim her mızmız gibi ağladığı zaman müdahale etmeyin birkaç hafta içinde kendi kendine uykuya dalmayı öğrenecektir