Haticenursbnc Doğum yapalı 10 gün oldum. Bebeğim ilk zamanlarda göğsümu tutup emiyordu ama sütüm çok azdı. Sarılık olmasın diye mama takviyesine başladık. Ya biberona alıştığı için ya da sütüm az olduğu için mi bilemiyorum göğsümu tutmuyor. Tutsa da 2 damaklayip bırakıyor. Durumu sagarak veriyorum. 2 göğsümden en fazla 40 ml süt çıkıyor. Sütumu arttırmak için ne yapabilirim? Bir de biberondan sonra yeniden beni emmesini saglayabilir miyim? Yardım edin lütfeeennn
Marasmom- Haticenursbnc Bence sağarak çıkardığınız süt gününüze göre normal Ben de arada mama veriyorum biberona aşılmasın diye eds sistem kullanıyorum gayet güzel emiyor 😊
Patron1bebeginannesi Haticenursbnc siringayla mama çek göğsüne sık yavaş yavaş eşin yada annen kim varsa yardım ederse daha iyi olur. Bebek hem doyar hemde memeyi emer bu sayede sütün çoğalır. Ben öyle emzirebildim inşallah ise yarar
Aysenurozdmr Haticenursbnc iyi besleniyorsan, yeterince dinlenip uyuyorsan, bol bol su içiyorsan ve hala sütün azsa yapacak bişey olmuyor maalesef yukarıda saydıklarımı yapmama rağmen sağdığımda max 60ml çıkıyor emdiği kadar emiyor sonra mama veriyorum
Papatya14 Haticenursbnc günlük bir avuç dut kurusu yeyin bulgur pilavı ve meyve suları için bol su hemen çoğalır bide kuru soğan dilimleyin öyle pilavın yanında yeyin biberona alıştığı için olabilir biberonda çok geliyo ya göğüsten o kadar hızlı gelmiyo
Haticenursbnc Eds sistemine baktım ben de internetten ama hep bebeğin damagini acıtıyor ise yaramadi gibi yorumlar vardı o yüzden cesaret edemedim
Haticenursbnc Şimdilerde uyku biraz sıkıntı beslenme de pek iştahım yok ilerleyen zamanlarda her şey yoluna girince artar inşallah 🙏
Haticenursbnc Soğan gaz yapmaz demi ? Biberona alışmasını hiç istemedim de sarılık korkusuna alıştı gitti işte 🤦 inşallah sonradan caydirabilirim
MrvDmrCinar 10 günlük bebekte bir aliskanlik olmaz korkma. Her emzirmeden sonra sağım yap 15 er dk her iki gogusu ve bol bol uyumaya calis. Dut kurusu , üzüm ve bulgur pilavı çok güzel süt yapıyor. Birde mutlaka 4 lt su icmelisin
Haticenursbnc İnan ki onu da denedim süt olmayinca onu da istemiyor her şeyin başında sütü çoğaltmam gerekiyor sanırım
1kedi1bebe Haticenursbnc aynı durumdan muzdaribim alıştırmam sonucu eday eds sistemi sipariş ettim civilin sitesinden uygun fiyata bulabilirsiniz
dnzbtman Bende aynı şeyi yaşadım avent ve Dr brownsdu biberonlar sonra kaşık biberonla mama vermeye başladım 1 gün çok ağladı meme almamak için dayandım sonra hiç biberon istemedi o emdikçe süt çoğalıyor lütfen aglamasina dayanin ve biberonu kesin
Haticenursbnc dnzbtman Yarın sarılık kontrolümuz var bidaha hastaneye gidicez. O da bi geçsin inşallah denicem biberonu kesmeyi 🙏