Arkadaşlar 2 gün sonra oğlum 11 aylık oluyor birkaç gündür inanılmaz mızmız uykusu var uyumuyor kendini atıyor yastıktan yırtıyor kendini .Ne su ne mama ne hiçbirşey istemiyor .Tek istediği benim kucağımda olmak .Ve babası da çok ilgili baba olmasına rağmen artık babasında da durmak istemiyor .Bu nedir Allah aşkına yorgunluktan öldüm resmen.Sürekli herşeye ağlıyor .Tuvalete bile gidemiyorum ya.