Esmer tenliyim ve kıllarım hayli siyah yüzümde de aynı şekilde usturayı önce yüzüme bebek yağı sürüyorum pamuk ile sonra kullanıyorum sonra nemlendiriyorum 1,5 senedir bu şekilde kullanıyorum herhangi bir zararını görmedim ağda ile yüzümü aldırdığımda inanılmaz sivilce çıkıyor tabi ciltten ve cildin verdiği tepkiye göre değişir :)