Edininannesii o ıkınma gibi durum bizde de var direk bizimki ellerini sıkıp eee harfi çıkıyorsa yapıyor hatta ben kabız mi diye düşündüm sonra yaptığı cıvık sert değildi araştırdım sordum ettim megersem normalmiş çünkü bebeklerin kas sistemi ile alakalı bir durummus ondan sonra tamam dedim sert çıkmadığı sürece ikinmasina takilmiyorum direk rahatlıyor sizde bu sürede etmiyorsa kendi yemeklerinize her yemeye kimyon katın gazı alıyor rezeneli papatyalı çay için bol bol