Biz 5. Günümüzde sarılık olmuştuk,19 lara çıkmıştı…
Bir gece yattık,sonra yavaş yavaş toparladı,1,5 saatte bir emzirdim,peşine mama,uyanmıyordu ağzına ıslak bez ayaklarına ıslak mendil vs süre süre uyandırıyordum…zor günleredi,ama geçiyor,doğduğu anda sarılık olmasın diye anne sütü sonrası mama verdim ama yinede oldu…