Zeyneppppp 3 ay 17 günlük meme reddi yaşıyoruz çok zor emziriyorum . Öğlen altını aldım ama az önce baktım o zamandan şimdiye bezi kupkuru . Aç olduğu için mi böyle nolur başına gelen varsa yardımcı olabilir mi 🥺🥺
Aaayysseee Zeyneppppp mama yiyorsa mama verin beslenme eksikliğinden oluyor havada çok sıcak olduğu için birde,çok terliyor mu terliyorsa terle de atabiliyorlar bazen
minikoglummmmm Zeyneppppp az sıvı aldığı için idrar yapmıyor annesi sık sık emzir birde hava çok sıcak doktorunuza sorarak biraz su verin
Zeyneppppp Bebekligiller kakasını vitamin ilacını kullanmaya basladugimizdan beri sürekli yapmıyor 4 5 günde bir yapıyor
Zeyneppppp Aaayysseee mama sadece gece veriyorum kilo alımı az olduğu için. Terleme oluyor illa ki ama öyle aşırı terlemesi yok vantilatör de açık sürekli zaten
Deletedmon_65 Zeyneppppp 4 ay boyunca bu kusmayı yaşadık her emdikten sonra kusardı doktora götürmüştüm sütün yarıyor ondan demişti fışkıracak şekilde kusuyorsa ondan kork demişti doktorumuz sizinde aklınızda bulunsun ☺️
Zeyneppppp minikoglummmmm evet xaten meme reddi var zor emziriyorum oturup aglicam smdi gerçekten moralim bozuldu ya
Deletedmon_65 Zeyneppppp götür canım ama su vermeyi ihmal etme çay kaşığı ile ver veya küçük biberonu varsa kaynamış su ver havalar çok sıcak
KLORAK Zeyneppppp acikdiginda ortaligi ayaga kaldirabilecek aylarda Suan ama sagip vermeyi deneyin bakalim lokur lokur icecek mi
Zeyneppppp KLORAK evet açken çok ağlıyor ama suab mesela keyfi yerinde anlamıyorum sürekli mama mi versem diye kndi kndimi yiyorum su meme reddi geçse herşey yoluna grcekte yok gecmedi bı ya