Deletedmom55 Çözüm bulan var mı antibiyotikler çay pansumanı hepsini denedim göz kanalları tıkalı dedi doktor masajda yapıyorum ama çok çapaklanıyor çözüm bulan var mı
Misskokulum Deletedmom55 aynı dertten muzdaribim 40 günlük bizimki de çay may geçirmedi masaj yapıyorum sadece bakalım umarım gecer
kuslokumu Deletedmom55 bizimkide 4 aylık çapaklanması devam ediyor 😔 Damla ve masaj dediydi doktor ama düzenli yapamadığım için düzelmiyor sanırım ay sonu kontrole gidince ne dicekler bakalım 😩
Oznurozer Deletedmom55 bi çözümü yok aslında masajlarını ihmal etmeyin ekstra bi mikrop kaptırmayın yetiyor. Onun dışında engelleyemezsiniz çapağı. Hiç geçmiyor gibi gelir ama 10-11 aylıkken birden bire hiç azalmadan bitiveriyor. İnşallah iyileşir🤗
Fadimenur0468 Deletedmom55 canim ayni sey bende vardi zamanla duzeliyor o malesef hala mesela gozlerim capaklanit benim ben 40li iken ortaya cikmis o zamanlar ameliyat demisler ama yaptirmamis ailem sonrasinda ben kendimi biliyordum hala doktora goturuyorlardi kontrole ve doktor artik acilmis demisti 5 yada 6 yas diye bilirim bide ayrica goz pinarlarim tikali oldugu icin akarmis yas gibi kan iltihap su busekilde ama sonrasinda zamanla aciliyor yani ilac kullaniyordum biliyorum. Goz damlasi ve göz kremi veriyordu doktor.
Oznurozer Deletedmom55 bende öyleydim içim parçalanıyordu. Sonra birden bire dediğim gibi kesiliverdi
Fadimenur0468 Deletedmom55 insaallah canim ama korkma geciyor dedigin gibi kasinma oluyor yani ama bende onu bi sure kullandim hatta ben göz kremini anneme sürdürmezdim korkardim yani ama sonradan kendiliginden aciliyor korkmayin.
asyajafar23 Kizlar benim de oglumda olmustu, mutlaka masaj gerek her kucaginiza aldiginizda 1 dakikanizi alir, masaj yapin. Goz damlasini masajdan sonra damlatin. Ve de burun da tikali olmamasi lazim
Zeynur6 Deletedmom55 canım sana yardımcı olmak isterim benim kızımda 2aylikken kanal tikanikligi vardı devlet hastanesine gittim bana göz damlası verdi netira ismi kullandım hiçbirtürlu geçmedi sonra çok kötü oldu gözü özele götürdüm bana göz şampuanı verdi bitane o geçirdi hemen kurtulduk şimdi 9aylik olduk ozamandan buyana çapaklanma yok çoksukur
Zeynur6 Deletedmom55 blefaroshampoo şampuanın ismi bu şampuanla gözünü mendille temizledim kremin ismini unuttum şuan ama hatirlarsam yazarım