Nursemom_ Merhaba annelerim , kızım normalde uysal kendi kendine oyun oynayan bir çocuk ama şu dönemde bensiz asla durmuyor sürekli kucak istiyor bu dönemde bebeler böyle mi oluyor bu bir süreç mi 😁