Ggulrr- Kızlar merhaba bebeğim 50 günlük 2 gündür kakasını yapamıyor emziriyorum doyuyorda sürekli ağlıyor gazını da çıkartıyoruz ama kakasını yapamıyor öneriniz var mı hafts sonu olduğu İçin çocuk doktorunada götüremiyorum
Nursemom_ Çocuk rahatsa sancılanmıyorsa 10 güne kadar normal karşılanıyor eğer sancısı var ise poposuna kaka yaptığı yere uyarı verirseniz de yapar