neslihann1 Arkadaslar bebegim 8 aylik olmak üzere. Bana yapisik hep benimle olmak istiyor bensiz bi yere gidince mutsuz yabancilik cekiyor beni göremediginde tedirgin oluyor agliyor. Normal mi bu aylarda 😒
neslihann1 Burcumus01 dönemsel bir sey o zaman. Kendine alistirma cok kucagina alma falan diyorlar ama bebek o daha nasil birakiyim. Kendine cok alistirmissin diyolar 😒
Burcumus01 neslihann1 al ben alıyorum nasıl olsa bu dönemleri geri gelmeyecek ve ileride biz istesek de onlar kucağımıza gelmek istemeyecek anın tadını çıkar dinleme kimseyi onların bize ihtiyacı var şuan en güvendikleri kişi biziz ❤️