Ecemnurmom Önceki postunuzu da hatırlıyorum. Son yükselme iyi, ben 2 kimyasal yaşadım ikisinde de 50den yukarı değer görmedim. Öğrendikten 2 gün sonrada değer düştü kanama başladı zaten. Kimyasal olsa 1 haftada sıfırlanırdı, dış gebelik olsa değer şimdiye uçardı çok garip 🤷♀️