27CHN Ahşap anne yanı beşik almıştım ben başka odaya kaldırdım sonradan. Çünkü hiç kullanmıyorum gibi birşeydi, Bebek zaten ilk aylar ful anneyle uyuyor, beşiği hiç kullanmadık beşik almakta acele etmeye gerek yokmuş onu anladım, reflü yatağı dedikleri yatak çok işime yaradı, ilk 3 ay hep onu kullandık odadan odaya götürürken vs çok kucağa almayalım vücudu hassas zaten vs diye. Hangi odada olursa olsun reflü yatağında uyudu hep. Sonra da Hamak aldık zaten ona koyup onda uyutuyoruz.