lyl0742 1 kere kullanmıstım adet olmadan 2 3 gun once basladım kullanmaya o ay olmamıstım gelecek ya gecıkme yaşadım tabıkı. Gecen sene de kullanacaktım ama hıcbır yerde yoktu kac eczane gezdıysem yoktu . Bu senede tatılıme denk geldı ama kullanmadım. Doktorlar da zaten oyle cok tavsiye etmiyor hormonları vs bozuyor onun yerıne adet kabı kullandım. Havuzda vs sorun yaşamadım hıc