Asas13 6 aylık bebek tadım ayindadir tadım dışında bisi verilmez ana öğünü emzirme ve mamadir kızım 2 yaşında daha hiç hazır ürün hero hipp vb kullanmadım çünkü ilerde iştahsızlık yemek seçme vb durumlar oluşuyor ve çok zararlı içinde bir çok katkı koruyucu var gereksiz ve bazılarında şeker var ewde yapın 6 aylık bebek gece kalkması çok nrml çünkü çok küçük birazcık sabredn ek gida için şuan tadım asamasindasiniz anca patates havuc yedi diyelim yogurt yedi alerji yapmadı 3 unu karıştırın yedirin mesela ama kziima bile uyumadan önce hiç birsey vermem midesini rahatsız etmesin diye çocuk bu çünkü akşam 7 gibi akşam yemeğini 9:30 gibi uyur 9 da mamasını icer okdr