Aselimmm Kızlar bebeğim 40 günlük 2 gündür aşırı derecede Gaz sancısı var emerken kıvranıyor aglıyor uykusunda yine aynı sancıdan uyanıyor doktor aguline şurup birde laktaz damla vermişti kullanıyorum ama artık pek fayda etmiyor önerebilceğiniz gaz ilacı var mı kullanıp da memnun kaldığınız