Arkadaşlar ikinci çocugum bez değiştirmiştim eski beze geri döndüm büyük ihtimal ondan kaynaklı çünkü sürekli duş aldırıyorum 8 bucuk aylık böyle pişik gibide değil nokta nokta yani kızarıklık bezi sık değiştiriyorum sudocrem işe yaramadı bepantholde hametan sürüyorum sadece her açmamda altını ginlük duşta alıyor başka ne yapabilirim yarın sağlık ocağına götürücem ama yarına kadar çocuguma ne yapabilirim acaba başka rahatlaması için