Arenbebekk Oğlum 1 yaş 10 günlük dün akşamdan beri uzun süre dğşmeden yürüdü yaklaşık 20 adım atmıştır 🤩🤩
Ronron Arenbebekk hayırlı olsun benim oğlumda 1 yaş 1 günlük oda bu aralar gidicek gbi bakalım inşllah oda gider 😂
Dilruba_1 Maşallah 😊 Bebeği yürüyenler ne kadar seviniyor ben yürüdüğünde nasıl zaptedeceğim diye düşünüyorum böyle bile asla ama asla bir dakika durmuyor 😂
Arenbebekk Dilruba_1 öyle gerçekten bende seviniyorum tutunarak yürürkende çok zarar işledi yani o yüzden alışkanlık haline geldi ahahsh
Zynp1705 Kizim 10 aylik yürüyor zaptetmek o kadar zor oluyorki her tarafi yara bere içinde.ama ilk zamanlar çok heyecanliydi
Eflinim_2022 Arenbebekk Gözünüz aydın 🥹 Bende ilk yürüyüdğünde cok mutlu olmuştum ama şuan cok zorlanıyorum herşey her yerde öyle diyim keşke hep 5 aylık kalsaymş diyormuşum bide😃
Arenbebekk Eflinim_2022 benim oğlum dağıtmayı çok seviyor. Sanarsın kendisine cangs reklamındsn teklif geldi hiç bi yer toplu durmaz yani. Emeklerken,tutunarak yürürken bile öyle yaramazlıkları vardı ki yürüken yapacaklarını tahmin edebiliyorum 😁😁😁