benkosarim defnes32 sabır taşı sürün İlk günler zor olur ama biraz dirayetli olursanız çabuk bırakır Bir de yanlış anlamayın size de eziyet
defnes32 benkosarim sürdüm öğle uykusnu 3 4 saat geciktirdi ağlamaktan kustu birde hasta oldu mecbur geri verdim
defnes32 benkosarim eziyet vallâhi mahvoldum 26 aylık emzirmek artık kutsal değil işkence haline geldi
benkosarim defnes32 vermeyin geri irade çok önemli ağlasın bir şey olmaz bizler de çok ağladık yani sonuçta en sonunda sizin eve onun iyiliğiniz için çabalıyorsunuz
defnes32 benkosarim evet öyle ama kustu ağlamaktan mahvoldu aslında öğle uykusuna kadar iyiydi bakıyordu eğ olmuş deyip gidiyordu ama uyku vakti gelince patladı iş