Ums genelde emmek için uyanıyorlar. Ya da emerek uyuyorsa, gece uykusu bölündüğünde geri uyumak için emmek istiyor. Benim kızım 5,5 ayına kadar 1 kere uyanıyordu. Sonra diş çıkarken düzeni bozuldu ve tam anlamıyla geri toparlayamadım. En son artık 2 saatte bir uyanmaya başladı. 9 ay başında gece emzirneyi kestim. Çok şükür beni çok zorlamadı, 3 günde alıştı ve artık gece bir kere uyanıyor. Onda da ya su veriyorum ya pışpışlıyorum geri uyuyor. Bazen geri uyuması 45 dk buluyor ama yinede 2 saate bir uyanmasından iyidir. Sizin için gece emzirmeyi bırakmak erken gelebilir( gerçi yurt dışında 4. Ayda kesiliyor gece beslemesi ama yine de biraz zorlayıcı olabilir) ama siz belki her uyandığında emzirmek yerine 1 kere emzirmeyi deneyebilirsiniz. Diğer uyanmalarında pışpışlayıp uyutmayı deneyebilirsiniz. 4 aylık bir bebeğin uykıda açlık süresi 10 saate kadar çıkabiliyor. Ben o dönemlerde 5-6 saate emziriyordum.