1Annevekizi Birisi eltisi miydi görümce miydi orta sehpayla dövmüştü 😄 değişik garip bi olaydı sksk Aklınıza gelen komik, garip,üzücü olaylar var mı😃
calikusuu 1Annevekizi Mom’da da olabilir tam hatırlamıyorum direk dansı için post açan ateşli bir hatun vardı? Naptı acaba?
toffeenut 1Annevekizi burda değil de momda kadının biri kaynanasının bahçeye dışkıladığını yazmıştı. Onu unutamıyorum🤦🏻♀️
cahillesohbetikestim 1Annevekizi aslında çokta en çok aklımda kalan mom da bir kadın vardı eşi eş cinselmiş kadın bunu öğrendiğinde de pis herif arkadan ilişki teklif etmiş sus payı olarak o kadın naptı çok merak ediyorum bir türlü unutamıyorum
Kaynanasevmem marisback kızını misafire gittiğinde kaybeden biri vardı anlatmıştı, en son otopsi raporu çıkmıştı ama sonucu söylemedi😔
Cennetkokulum___ marisback birisi eşinin çorbadan zehirlendiğini yazmıştı o kaldı aklımda 😝ay yanlış kişiye yanıt vermişim çok pardooon
Demoo Kaynanasevmem ay sus ya o bende travma oldu biliyo musun. Bende bebeğimi benim yatağa koyuyordum yanlarina iki yastik koydum o zaman soğuktu yorganla da sabitledim. Surekli kontrol ederim bi geldim yatak odasina benim oglum da aşmış yastiklari ayaklari yataktan dışarıya doğru sallanıyor. Aklimi yitiriyordum. Hemen park beşik aldim ondan sonra asla yatırmıyorum yatağımda allah korusun bütün evlatlarımızı 😣
Momyyy1 incitomm yatağa yatırmıştı da gittiğinde yatakla duvarın arasında bulmuştu o olay mi acaba ☹️
incitomm Kaynanasevmem hatırlamıyorum ama yorumları okuyamamistim etkilendigim için rabbim sabır versin zor ve üzücü 🥴🥴🥺
Pusat2022 Demoo aminn ben de baya etkisinden cıkamamıstım misafirliğe de gitsem artık dakika bası gidiyorum yanına
incitomm Momyyy1 evet malesef hiç aklımdan çıkmaz 🥴 küçüktü bebeği donmuyordu bile nasl oldu acaba bilinçli mi biri yaptı aklımda hala
Momyyy1 incitomm evet o olayı bende hiç unutamıyorum maalesef ☹️ Allahim yardımcısı olsun çok acı 😔 akıl alacak birşey değil
benuykukadiniyimm incitomm evet benimde sürekli aklıma geliyor çok üzülüyorum yatağa yatırıyorum kızımı geliyor aklıma direk beşiğine yani annesinin duygularını kelimeye döküşü o kadar içinde ki acıyı anlatmış ki birde şey yazmış orda “evlat acısıyla insanlar nasıl yaşar diye merak ederdim yaşanıyor” benzeri birşey yazmıştı o kelimesini hiç unutmam çok acı Allah sabır versin 🥺
2lokum_moms incitomm günahını almıyım kimsenin ama çocuklar saklambaç oynuyormuş bence biraz oynarken onlar yaptı gibi geliyo