Arkadaşlar selam kızımın sol nenesi sağa göre daha şiş. Ucu daha kırmızı. Ben şimdiye kadar farketmemiştim ama bugün dikkatli bakınca fark ettim. Elimle kontrol ettiğimde sertlik var. Elle baktığımda acı ağrısı olmadı hatta hissetmedi bile. Böyle bir durum yaşayan var mı