Merhaba doktor tavsiyesiyle ilk günden beri emzirmenin ardından mama takviyesi yapıyoruz . Hipp compiotic kullanıyoruz gaz sorununu çözüyor sindirimi kolay olduğu için fakat bebeğim doymuyor . Günde 5 kez 90 cc içmesine rağmen. Doyuruculuğu yok diye bir kaç kişiden daha duymuştum . Bizim gibi aynı sorunu yaşayan var mı? Bir de gaz yapmayan doyurucu olan bi mama önerisi istiyorum☺️(Bebeğim 3.5 aylık)