Kızım 4 gündür kakasını yapamıyor bugün zeyntiyağı sürdüm dün içirdim vazelin sürdüm birazcık sabun sürdüm poposu yumuşasın diye şeftali ile irmikli mama yapmıştım şeftali kabız yaparmış 5 ay 5 günlük ateş yok sadece kakasını yapamadığı İÇİN ağlıyor ama idrarı bu şekilde kötü kokuyordu birazda kakası yüzünden mi yoksa enfeksiyon mu anlamadım yaşayanlar yardımcı olabilirmi