1 ay 14 günlük bebeğim var önceleri hiç böyle yapamazdı neredeyse 1 haftadır uyumamak için direniyor. Yatırıyorum ağlıyor kucağa alıyorum susuyor ama uykusu var kucakta küçük küçük sesler çıkarıyor. Sürekli kucağıma da alamam bu sıcakta birbirimize yapışıyoruz. Bebekler neden uykuya direnir. Doymuyor mu acaba sürekli ağlıyor diye düşünüyorum artık. Doymasa sürekli bez değiştirmem. Kafamda karma karışık sorular. Sizce normal bi durum mu bu yaşadığım anlamadım ben