Kızlar 10 gün önce doğum yaptım sezeryan ile , bebeğim doğduktan hemen sonra yoğun bakıma alındı solunum zorluğu ve düşük şeker ile . 1 hafta yoğun bakımda kaldı . Bu perşembe taburcu olduk.
Yoğun bakımda kaldığı için beslenmesini biberonla yapmışlar , şuan emziği tutuyor biberon tutuyor fakat göğsümü tutmuyor + göğüs ucum küçük 1-2 çekip bırakıyor zorlayınca da ağlamaktan domates oluyor çocuk + silikon uç da kullandım fakat silikon ucu da emiyor bırakıyor aktif değil .+ göğüs ucu çıkartıcı pompa da kullandım yok bana mısın demiyor . Süt sağıyorum biberonla veriyorum ancak bu durumu değiştirmem lazım memeye alıştırmak için ne yapabilirim acil tavsiye lütfen .