Melis1661 aah canım benim oğlanı anlatıyorsun tam 20 günlükken bile kıp kırmızıydı yüzleri hem bağırsak hem cilt tepkili bizim alerjımız en yüksek seviye süt alerjiğiZ onun yanında (yumurta et tavuk kuruyemişlerin hepsii kuru üzüm bile susam )kuzu etini bile 8 aylıkken yiyebildim tepki gösterirdi bana yiyecek çok az şey kalıyordu başlarda insan delircek gibi oluyo aylarca salça ekmek zeytın yedim ağlıyordum bıraktırcam emzirmeyi diye ama hiç kıyamadım ablasını 2,5 sene emzirdim diye bi çocuk dr. A dedim ki benim yediğim salça ekmek benim sütümün ne besleyiciliği olcak Allah aşkına ben kesmek istiyorım diye bana güldü sen hiiç dert etme annesi sen gıdasız kalırsın ama o kalmaz depoların ona yeter emzirceksin dedi Allah razı olsun diyorum psikolojıkmen çok zorlu bir süreç ama gececek Allahın izniyle en uzun 4 yaş diyolar oğlum şmdi kuzu eti yiyebiliyo benden mutlusu yok anneler dayanır bizden başka kımse çekemez