Melis1661 Bunlar tek başına alerji belirtisi değildir. Hasta olmuş olabilir. Hışıltılı bir çocuğa alerjik diyebilmek için 2 haftayı aşkın sürede sebebi bulunmayan hırıltı duyulması gerekir. Diğer bahsettiğiniz durumlar da basit bir şekilde gazdan kaynaklanıyor olabilir. Bunlar yalnızca tahmin. Alerjik diyebilmek için belirtilerin kronik ve birden çok kez tekrar etmesi ya da tek seferde şiddetli bir şekilde kendini göstermesi beklenir. Örneğin kakada kan, ciltte ani kızarıklık kabarma, solukta ciddi hırıltı ve zorlanma gibi…
Şuan rastgele şekilde süt ürünlerini kesmeniz onun hassasiyetini daha da artırabilir. Sakınmak bazen alerjide bir sonraki deneme için daha zararlı olur.
Eğer süt ürünlerini kestiğiniz halde şikayetleriniz devam ederse bilin ki şikayetlerin alerji ile alakası yoktur, umarım böyledir.