DevrimciAnne çok geçmiş olsun, ben de oğlum doğduğundan beri anahtarları kaldırdım. Sadece banyoda var iç tarafta, ona da çok dikkat etmeye çalışıyoruz. Onun kilidi tornavidayla falan da açılabiliyormus dışardan ama hiç denemedim umarım denemek gerekmez. Çocuğunuzun ağlamamis korkmamis olmasına da sevindim…