Bebeğim 3 gün sonra 3 aylık olacak. Gündüz uykusu hiç yok desem yeridir. Memede biraz dalıp sonrasında besiginde bazen beyaz gürültü bazen sallaya sallaya neredeyse 2 saatte uyutuyorum. Güzelce dalıyor ama 10 15 dk sonra çığlık çığlığa ağlayarak uyanıyor. Ve çok zor sakinlestiriyorum. Zaten gun icinde asiri huysuz dogdugundan beri. Gece 3 4 saat disinda duzgun uykusu yok. Neden böyle oluyor olabilir acaba ?